ti 27.5.2014 Buzzauskohteena mahtavia postit lappuja!

Buzzadorina toimimista

Kuva on sivuulta www.buzzador.com
Olen jo aiemmin kertonut, että olen alkanur Buzzadoriksi. Tällä kertaa olen saanut testattavaksi Post-it -lappuja eikä mitään niitä tavallisia vaan sellaasia superisti tarttuvia. Vaikka niiden nimi on Super Sticky, niin ne ei silti ole sellaisia, jotka sormiin tarttuessaan jättää pinnan tahmaiseksi. Sanansa mittaisia ovat kyllä. Tuntuvat pysyvän hyvin kiinni pintaan kuin pintaan. Jääkaapin ovessa pysyvät tosi hyvin kiinni ja niihin voi vaikka kirjoittaa itselle  sopivia tsemppiviestejä, jotta paino pysyy hallinnassa. Tykkään! Olen jo omilla naamakirjan sivuilla mainostanu sitä, että minulla olisi jonkun verran post-it lappuja lähdössä halukkaille postitse, jotta niiden hyvän takertuvuuden voi itsekin päästä kokeilemaan.

Tässä on Buzzadorin sivuilta  näihin lappuihin parempaa tietoa:
  • Superkäyttöinen. Tarttuvat useimpiin, myös epätasaisiin ja pystysuoriin pintoihin, kuten tietokoneen näytöt, valkotaulut ja seinät.
  • Superluotettava. Voit olla varma, etteivät tärkeät viestisi jää huomiotta!
  • Auttavat sinua kehittelemään ideoita, pitämään mielessä, organisoimaan, viestimään ytimekkäästi ja saamaan enemmän aikaan.
  • Jälleenmyyjät; Lyreco, Staples, Paperipalvelu, Wulff, Info toimistotukku ja Eurotoimistotukut.
  • Saatavana suurina ja pieninä muistilappuina ja Meeting Notes -viestilappuina.

Jos olet kiinnostunut näistä, niin laita minun mailiboksiin tietosi mihin osoitteeseen laitan näytteen tulemaan. Näitä ei kovin paljoa minulla ole niin kuin kuvasta näkyy. Nopeat syövät hitaat! Osoitteeni on peekoonoma(ät)gmail.com.

Minulla on toinenkin kokeilu menossa

Olen saanut kokeeluun vajaaksi yhdeksi viikoksi sellaisen tulostimen, johon laitetaan postikortinkokoista paperia johon tulostuu se kuva, jonka valitsee tietokoneessa, tabletissa, älypuhelimessa tai kamerassa. Olen valinnut kuvat tietokoneella ja lähettänyt ne laitteeseen ilman johtoja eli ilmateitse eli langattomasti, Wifi:llä. Olen tosi yllättynyt niiden laadusta. Jos laite ei ole kallis niin tämä on tosi näppärä käytössä. Aion vielä kokeilla kamerasta, iPhonesta ja tabletistakin tulostaa suoraan tuohon tulostimeen. Otin aikamoisen pinon heti mun tiedostoista ja valitsin omasta mielestä parhaimmat tulostettavaksi.
#sayitonapostitnote #postitbuzzaus #buzzador

Share your thoughts :